Ads Top

Main Ad

Dakwa Dirinya Insan Terpilih, Rita Rudaini Pertahan Pendapat Keburukan Vaksin COVID-19

Belum tamat nampaknya pendapat-pendapat peribadi mengenai vaksin diutarakan oleh aktres kita yang seorang ini.

Terbaru, Rita Rudaini kembali lagi dalam drama vaksin di mana masih lagi menguar-uarkan pendapatnya mengenai keburukan vaksin COVID-19 di media sosial.

Advertisement

Tular pula video di mana Rita berkata dia adalah antara insan yang terpilih kerana dikurniakan akal fikiran yang baik untuk menolak pengambilan vaksin tersebut.

Kami nak habaq, kita ni sebenarnya insan terpilih, tuhan buka mata kita, Dia tak pilih orang yang pakai lebai ka, pakai jubah ka, belajaq kat London ka, Oxford ka pejadah semua, Tuhan berkehendak sesiapa saja yang Dia nak bukak mata (tentang keburukan vaksin).

Advertisement

Dalam pada itu, pelakon filem Anak Mami Junior ini turut mempersoalkan golongan yang sudah lengkap menerima suntikan vaksin namun masih memakai pelitup muka sehingga berlapis-lapis apabila keluar dari rumah.

Malah, dia juga tertanya-tanya mengapa masih ada yang dijangkiti wabak pembunuh itu meskipun lengkap dua dos vaksin sebelum ini.

Aidil ZafuanSumber : Twitter 

Rita kemudiannya menempelak golongan yang menerima vaksin ini sebagai orang yang tidak normal kerana terpaksa disuntik setiap tahun.

“Cucuk,cucuk,cucuk. Baik jadi penagih dadah je.” ujar Rita.

Dan seperti biasa, pasti ada saja netizen yang memuat naik komen yang lucu kerana sudah ‘alah bisa tegal biasa’ dengan gelagat Rita yang ingin dikenali sebagai ‘prosafe’ ini.

4 hari lalu

"Nak Melalak Ka Mengaum Ka..Aku Tak Melewaq Rumah Orang.."- Rita Rudaini

The post Dakwa Dirinya Insan Terpilih, Rita Rudaini Pertahan Pendapat Keburukan Vaksin COVID-19 first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.




Powered by Blogger.